فهرست منابع
اصغرپور، محمدجواد (1385). تصمیمگیریهای چندمعیاره. چاپ چهارم. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
آقازاده، هاشم و انصاری، منوچهر (1383). خصوصیات روش کیفیت فراگیر در مؤسسات دولتی. تهران: نشریه مدیریت و توسعه، 22.
الوانی، مهدی و ریاحی، بهروز (1382). سنجش کیفیت خدمات در بخش عمومی. تهران: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
بازرگان، عباس (1380). ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگو و فرایندهای عملیاتی. تهران: انتشارات سمت.
پاراسورامان، زیتهامل (1387). مدل سروکوآل. ترجمه حیدرزاده و حاجیها. تهران: انتشارات کاوش.
توماس. ال، ساعتی (1387). تصمیمسازی برای مدیران. ترجمه دکتر توفیق. تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
حافظ نیا، محمدرضا (1385). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: انتشارات سمت.
عباسیان، مریم؛ چمن، رضا؛ موسوی، سیدعباس؛ امیری، محمد؛ غلامی طارمسری، مهشید؛ ملکی، فهیمه و راعی مهدی (1392). تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از الگوی سروکوآل. مجله دانشگاه علوم پزشکی قم، 7(2).
فضلی، صفر و دانش شکیب، معصومه (1388). تفکیک شرکتهای موفق و ناموفق با استفاده از رویکرد ترکیبی (FAHP-VIKOR) در بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامۀ علوم مدیریت ایران، 15.
محبیفر، رفعت؛ عتیقهچیان، گلرخ؛ غلامعلیپور، سجاد و تقیزاده، ساناز (1392). تحلیل کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بر اساس الگوی سروکوآل. مجله کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه قزوین، 31.
مهرگان، محمدرضا (1383). پژوهش عملیاتی پیشرفته. تهران: نشر کتاب دانشگاهی.
Aghamolaei T., Zare, S., & Abedini S. (2006). The quality gap of educational services from the point of view of students in Hormozgan University of Medical Sciences. Strid Develop Med Educ, 3(2), 78-85.
Burns, N., & Grove, S. K. (2005). Practice of nursing research conduct critique and utilization, 5th ed. U S: Elsevier Saunders Co.
Caruana, A., & Pitt, L. (1997). INTQUAL: An internal measure of service quality and the link between service quality and business performance. European Journal of Marketting, 31, 604-616.
Chang, C.-L. (2010). A modified VIKOR method for multiple criteria analysis. Environmental Monitoring and Assessment, 168, 339-344.
Chink, P. K. (2002). A proposal framework for implementation TQM in Chinese organization. International Journal of Quality & Reliability Management, 19, 272-294
Chu, M.-T., Shyu, J., Tzeng, G.-H., & Khosla, R. (2007). Comparison among three analytical methods for knowledge communities group-decision analysis. Expert Systems with Applications, 33, 1011–1024.
Dang, L., Brown, K. F., & Cullough, M. C. (2005). Assessing audit quality: A value relevance perspective. American Accounting Association Annual Meeting, San Francisco.
Donnelly, M., Wisniewski, M., Dalrymple, J. F., & Curry, A. C. (1955). Measuring service quality in local government: The SERVQUAL approach. International Journal of Public Sector management, 8, 15-20.
Ghobadian, A., Speller, S., & Jones, M. (1994). Service quality: Concepts and models. The International Journal of Quality & Reliability Management, 11(9), 43-66.
Gronroos, C. (2000). Service Management and Marketing: A Customer Relationship Approach. Chichester: John Wiley.
Kackar, R. N. (1985). Off-line quality control, parameter design and the Taguchi method. Journal of Quality Technology, 17, 176-188.
Korunka, C. (2007). Customer orientation among employees in public administration: A transnational, longitudinal study. Applied Ergonomics, 38, 307-315.
Opricovic, S. (1998). Multi-criteria Optimization of Civil Engineering Systems. Faculty of Civil Engineering, Belgrade.
Opricovic, S., & Tzeng, G. H. (2004). The Compromise solution by MCDM methods: A comparative analysis of VIKOR and TOPSIS. European Journal of Operational Research, 156, 445-455.
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry L. L. (1988). Servqual: A multiple-item scale for measuring consumer perceptions of service quality. Journal of Retailing, 64(1), 12-40.
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry, L. L. (1985). A conceptual model of service quality and its implications for future research. J Market, 49, 41-50.
Pynes, J. E. (1997). Human resources management for public and nonprofit organizations. New York: John Wiley & Sons.
Sadeghi, A. (2008). Introduction to model of services quality assessment SWRVQUAL. Revolution Soroush, [In Persian].
Sirvanci, M. B. (2004). Critical issues for TQM implementation in higher education. TQM Magazin, 16(6), 382-386.