فهرست منابع
الوانی، سید مهدی و ریاحی، بهروز. (1382). سنجش کیفیت خدمات در بخش عمومی، چاپ اول، تهران: انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
تیزفهم تکمهداش، مهدی. (1384). شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات فروش و تحلیل خودروهای سواری شرکت سایپا در تهران با تکنیک فرایند تحلیل سلسلهمراتبی فازی. پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه سمنان.
خدری، بهزاد و دباغی، پرویز. (1393). بررسی رابطه سبکهای مقابلهای با سلامت روان سربازان. فصلنامه پرستار و پزشک در رزم، 2(5)، 195-200.
درگاهی، هادی و رضوانی، حمیدرضا. (1391). شناسایی و دستهبندی ویژگیهای سیستم آموزش الکترونیکی بر اساس مدل کانو در دانشگاههای مجازی ایران. فصلنامه راهبردهای آموزشی، 5(3)، 149-155.
دارابی، ماهان و ملکی، آناهیتا. (1387). روشهای مختلف اندازهگیری رضایت مشتری. ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، 1(3)،27-32.
ذاکری، محمد و دانشفرد، کرم اله. (1391). بررسی تأثیر دورههای آموزش نظامی بر توانمندسازی روانشناختی سربازان تحت آموزش نزاجا. فصلنامه مدیریت نظامی، 45، 43-62.
سقایی، عباس و کاووسی، سید محمدرضا. (1383). اولویتبندی اهداف در برنامهریزی بهبود کیفیت با استفاده از ابزار اندازهگیری کیفیت خدمات. دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، تهران: گروه پژوهشی آریانا، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف.
سعادتطلب، محمدباقر؛ قهرمان تبریزی، کوروش و نورایی، طهمورث. (1394). نیازهای ورزشی در مراکز آموزشهای نظامی از دیدگاه سربازان و تبیین نگرش آنان. فصلنامه مدیریت نظامی، 57، 59-81.
عباسیان، محمد؛ رضایی، مریم و نصرتآبادی، حمید. (1389). تعیین عوامل مؤثر بر ارتقاء رضایت کاربران آموزشهای مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو. فصلنامه مدیریت نظامی، 39، 77-108.
لاجوردی، مسعود؛ زریباف، مهدی و مختاران، ماهرخ. (1391). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر رضایت دانشجویان از خدمات ارائه شده توسط دانشگاه با استفاده از مدل کانو. فصلنامه مدیریت، 28، 57-71.
لیتوسلیتی، لیا. (2013). کاربرد گروههای کانونی در پژوهش، مترجمان: عادل ابراهیمی لویه، فریبا حقیقی ایرانی، (1392)، تهران: نشر علم.
وهابی، سیده رقیه؛ نوربخش، سید کامران و میر ابراهیم اصفهانی، سید عباس. (1391). ارزیابی میزان رضایت مشتریان شرکت ایساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو. فصلنامه مدیریت، 25، 55-64.
Bhattacharyya, S. K., & Rahman, Z. (2004). Capturing The customer's voice, The enterpiece of strategy making: A case study in banking. European Business Review, 16(2), 128-138.
Bilgili. B., & Ünal, S. (2008). Kano model application for classifying the requirements of university students. Mibes, 155-170.
Kano, N., Seraku, N., Takahishi, F., & Tsuji, S. (1984). Attractive quality and must–be quality. Journal of the Japanese Society for Quality Control, 14(2), 54-83.
Matzler, K., & Hinterhuber, H. H. (1998). How to make product development projects more successful by integrating Kano’s model of customer satisfaction into quality function deployment. Technovation, 18(1), 25-38.
Sapry, M., Kaka, A., & Finch, E. (2009). Factors that influence students level of satisfaction with regards to higher educational facilities services. Malasian Journal of Real State, 4(1), 34-51.
Sauerwein, E., Kurtmatzler, F. B., & Hinterhuber, H. H. (1996). The Kano model: How to delight your customers. International working seminar on production economics.Innsbruck/igls/Austria, 1(9), 313-327.
Shen, X. X., Tan, K. C., & Xie, M. (2000). Innovative product development using Kano's model and QFD. European Journal of Innovation Management, 3(2), 91-99.
Tan, K. C., & Pawitra, T. A. (2001). Integrating servqual and Kano model into QFD for service excellence development. Managing Service Quality, 11(6), 418-430.
Witell, L., & Löfgren, M. (2007). Classification of quality attributes. Managing Service Quality, 17(1), 54-73.
Yang, C. C. (2005). The refined Kanos model and its application. Journal of Total Quality Management and Business, 16(10), 1127-1137.