باقریان فر، م. جوادیپور، م (۱۳۹۴). بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیتبدنی دانشگاههای یاسوج. مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، ۷۴-۶۱.
توکلی احمد، وحدت کتایون، کشاورز محسن(1398). کرونا ویروس جدید 2019، بیماری های عفونی نوظهور در قرن 21، فصلنامهی علمی پژوهشی طب جنوب، بهمن و اسفند 1398، دوره 22، شماره 6
حیدری, ن, حیدری, ع, حیدری, ف. (1400). تحلیل محتوای کیفی توصیفی کتابهای زبان انگلیسی دوره متوسطه دوم بر اساس تاثیر بر روند آمادگی برای آموزش سیار. رهبری آموزشی کاربردی2, ویژه نامه دومین همایش ملی مدرسه آینده: 1-6.
دهقانی، مرضیه. رحیمی، سیمیه. (۱۳۹۶) تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار، نشریه علمیپژوهشی فناوری آموزش، جلد ۱۱، شماره ۴، تابستان ۱۳۹۶، ص ۳۰۱ تا ۳۱۳
رهنمایی، م؛ پوراحمد، ا؛ اشرفی، ی. (۱۳۹۰) ارزیابی قابلیتهای توسعه شهری مراغه با استفاده از مدل ترکیبی سوات-ANP، مجله جغرافیا و توسعه، شماره ۷۹،۲-15
شیبانی فر ،ر.(1399)، آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر بی انگیزگی ناشی از دوره کرونا (چگونه سامان را به یادگیری علاقه مند کردم)، فصلنامه آموزش پژوهی دانشگاه فرهنگیان، (7)26: 74-86
عبدالهی، م (1386). یادگیری سیار و نقش آن در آینده یادگیری الکترونیکی، لوح فشرده دومین کنفرانس یادگیری الکترونیکی 23 الی 25 آبان، زاهدان، دانشگاه سیستان و بلوچستان
محمدی، ع (1398) سیر تاریخی دانشگاه افسری، جلد 1، تهران، انتشارات دانشگاه افسری امام علی (ع)، 79
وزارت علوم تحقیقات و فناوری. (۱۳۹۹). نکتههای اساسی در حفظ کیفیت آموزشی دانشگاههای کشور در شرایط مقابله با کرونا، معاونت آموزشی، نشر دفتر برنامهریزی آموزش عالی، ص 17
ولایتی، ا، موسی رمضانی، س (1389). تکنولوژی یادگیری سیار در آموزش از راه دور. دومین همایش ملی روش های نوین آموزشی. تهران. اردیبهشت 1389
Ali, W. (2020). Online and Remote Learning in Higher Education Institutes: A Necessity in light of COVID-19 Pandemic. Higher education studies. 103.
Akbulut, M; Sahin, U and Esen A. C. (2020). More than a virus: How Covid-19 infected education in Turkey?. Journal of social science education. Vol19. Si (2020). Pp 30-42
Basole. R. C. (2006). Modeling and analysis of complex technology Adoption decisions: An investigation in the domain of mobile ICT, PhD dissertation, Georgia Institute of Technology, pp 47
Cigerci, f. m. (2020). Slowmation experiences of pre-service teachers via distance education during the covid-19 pandemic disease. International online journal of primary education. 9-1. 111-127
Crompton, H. & Burke, D. (2018). The use of mobile learning in higher education: A systematic review. Computers & Education, Volume 123, 12 -13
Dehghani, M, Amraleh, O. & Rahimi, S. (2017). “Determining Students' Understanding of Mobile. Learning: A Case Study”. Journal of Educational Technology, 11 (4), 301-313
Eckert, A and Higgins, D. (2020). File: SARS-CoV-2 without background. png. Date: January 30, 2020. License: This work is from the Centers for Disease Control and Prevention. It is in the public domain, pp 63-77
Ehsani, H. (2017); Paper on the Impact and Efficiency of ICT on English Language Teaching and Learning, Elite Journal of Science and Engineering. (In persian).
Eftekhari, Z., Ziaei, A., Zamani, B., & Mansouri, R. (2013). Investigating the effect of mobile phone use on self-regulation and students progress in memorizing the Qur'an. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, 5(3)
Hosseinilorgani M, Mirarabrezi R, Rezai S(2008). [Investigation Challenges Development of e-learning in the educational system in Iran]. Journal of Management and planning in educational systems. 2008; 1(1); 4759. [Persian]
Johnson, N; Veletsianos, G and Seaman, J. (2020). U. S. Faculty administrators' experiences and approaches in the early weeks of the Covid-19 pandemic. Online learning journal. 24-2
Jacob S M, Issac B. Mobile learning culture and effects in higher education. Ieee Multidisciplinary Engineering Education Magazine, 2 (2). 2007
Kon. C. L. (2007). Mobile learning: different technologies aspects, designing usable systems, Computer and Internet Technologies University of strathclyde.
Mahmoudi, F., Habibi Ramani, E. & Babasadeh, R. (2017). “Factors Affecting the Acceptance of Mobile Learning by Students of Tabriz University and Tabriz University of Medical Sciences”. Bimonthly Scientific Journal of Medical Education Strategies, 10 (6), 446-438.
Murphy, R and G Wyness (2020), “Minority Report: the impact of predicted grades on university admissions of disadvantaged groups”, CEPEO Working Paper Series No 20-07 Centre for Education Policy and Equalising Opportunitites, UCL Institute of Education.
Parsons, D.(2016). Mobile and blended learning innovationa for improvwd learning Out Comes . Avolume in the in format ion science refer ence .lssw: 2327-1892: el ssn: 23-27-19060
Qiu, J., Shen, B., Zhao, M., Wang, Z., Xie, B., & Xu, Y. (2020). A nationwide survey of psychological distress among Chinese people in the COVID-19 epidemic: implications and policy recommendations. General psychiatry, 33(2)
Sirvastava, P. (2005). Singh, Stakhobler- Based SWOT a hahgsistor successful municipal solid waste management in lucknow. India Waste Management,25:34
Stewart, R. Moamed, S. Daet, R. (2002). Strategic implementation of IT/IS projects in construction: A case study. Automation in Construction, 11, 681–694.
Surjanti, J. & Soejoto, A. (2018). The Impact of Procedural Justice (Pj), Distributive Justice (Dj) And Ethical Climate (Ec) On Continuous Professional Development (Cpd): The Role of Work Related Stress (Wrs) Mediation, Journal of Entrepreneurship Education, 21(1), p. 1-9.
Wang Y S, Wu M C ,Wang H Y.(2009) Investigating the determinants and age and gender differences in the acceptance of mobile learning .British Journal of Educational Technology , 92-118. 2009