اسفیجانی،اعظم.(1397). بررسی تأثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی و رضایت دانشجویان. رویکردهای نوین آموزشی،دوره 13، ش 1،صص45-66.
دولتیف حسن. مطلبی، ابوطالب. (1396). تبیین راهبردها، الزامات و پیامدهای اقتصاد مقاومتی در نظام آموزش عالی. نشریه پژوهش در نظام های آموزشی، دوره 11، ش 39،صص 135-153.
رحمانی، جهانبخش، موحدی نیا، ناصر، سلیمی، قربانعلی.(1385). الگوی مفهومی نقشهای آموزشی تربیتی فنآوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش. فصلنامه دانش و پژوهش در علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، ش دهم و یازدهم، صص 65-50.
رزمی، شهریار. نعمتی سوگلی تپه،فاطمه.(1390). نقش تعدیل کننده خودکارآمدی در رابطه بین استرس شغلی با سلامت روانی و رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات تبریز. سلامت کار ایران،دوره 8، ش2،صص57-62.
رنج دوست، شهرام. (1398). بررسی نقش آزمونهای مجازی درکاهش استرس از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیامنور. فناوری آموزش،دوره 13، ش 3، صص 519-527.
سعیدی، زهرا. فرحبخش کیومرث.(1395). رابطه کیفیت زندگی، سبک زندگی، عملکرد تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه اصفهان. دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی.دوره 9، ش 3، صص ۱۷۶-۱۸۵.
عزیزی، امیر. محمدی، جواد. (1395). اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی گروهی بر استرس ادراک شده و افسردگی بیماران سندرم روده تحریکپذیر. مجله دانشگاه علوم پزشکی اردبیل. دوره 16، ش 1، صص104-95.
عطاران، محمدرضا.(1386). دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ش 43، صص 74-53.
محمدی کرکانی، آذر. درتاج، فریبرز. کیامنش، علیرضا. (1398). اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفههای عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر، نشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه)،دوره 12،ش 45، صص 133-150.
A.Patricia Aguilera-Hermida.(2020).College students’ use and acceptance of emergency online learning due to COVID-19,International Journal of Educational Research Open,Volume, 1
Achimugu, Philip& Oluwagbemi, Oluwatolani& Oluwaranty, Adeniran.(2010). An evaluation of the impact of ICT in Nigerias higher education. Journal of information technology impact, vol.1,No 1,pp 25-34.
Antičević, V., Kardum, G., Klarin, M., Sindik, J. i Barač, I. (2018). Academic Achievement and Study Satisfaction: The Contribution of High School Success and Personality. Društvena istraživanja, 27 (2), 243-260. https://doi.org/10.5559/di.27.2.03
Asikainen, H., Hailikari, T., & Mattsoon, M. (2018).The interplay between academic emotions, psychological flexibility and self-regulation as predictors of academic achievement. Journal of further and Higher Education, 42(4), 439–453. doi:10.1080/0309877x.2017.1281889
Chandra, Y. (2021).Online education during Covid-19: perception of academic stress and emotional intelligence coping strategies among college students.,
Asian Education and Development Studies, Vol. 10 No. 2, pp. 229-238. https://doi.org/10.1108/AEDS-05-2020-0097
charles Dziuban, Patsy Moskal, Thomas B. Cavanagh, Andre Watt(2016). Analytics that Inform the University: Using Data You Already Have.the official journal of olc.
Vol 20, No 3 . http://dx.doi.org/10.24059/olj.v16i3.276
Davison, KP; Pennebaker, JW; Dickerson, SS. (2008). Who talks? The social psychology of illness support groups. The American psychologist, 55(2):205-217.
Galy Edith, Downey Clara, and Johnson Jenni.(2011). The Effect of Using E-Learning Tools in Online and Campus-based Classrooms on Student Performance, Journal of Information Technology Education.vol 10,209-230.
Halpenny D, Cadoo K, Halpenny M, Burke J, Torreggiani WC. (2010). The Health Professions Admission Test (HPAT) score and leaving certificate results can independently predict academic performance in medical school: Do we need both tests? Iran Med J. 103(10):300-2.
Hijazi, S. T., & Naqvi, S. M. M. (2006). Factors affecting students' performance.Bangladesh.e-Journal of Sociology, 3(1), 1–10.
Karademas, E.C. & Kalantzi-Azizi, A. (2004). The Stress Process, Self-Efficacy Expectations, and Psychological Health. Personality and Individual Differences, 37: 1033-1043.
Klimova, Blanka, and Petra Polakova. (2020). Students’ Perceptions of an EFL Vocabulary Learning Mobile Application. Education Sciences 10, no. 2: 37. https://doi.org/10.3390/educsci10020037
Kord, Mojgan, & Hatami, Mohammad. (2015). The role of Meta-cognitive beliefs on stress in the volleyball players of Iran National team. New York Science Journal, 8(9):92-98.
Pandey, Digvijay. Gul, Rani. Canete, Jonathan James. Rocha, Ian Christopher, Gowwrii, Gadee. Pandey, Binay. S.D., Peter. Syamsuddin, Rohana.)2021(. Mental Stress in Online Learning during the Pandemic: An Assessment of Learners' Perception.ASIAN Journal Of Advances In Research.6(3)37-49.
Pham, L. B., & Taylor, S. E. (1999). From Thought to Action: Effects of Process- Versus Outcome-Based Mental Simulations on Performance. Society for Personality and Social Psychology, 25(2): 250-260.
Pinto, J. C., Faria, L., & Taveira, M. D. C. (2014). Social intelligence in Portuguese students: Differences according to the school grade. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 116(1), 56–62. doi:10.1016/j.sbspro.
Reddy, K. J., Menon, K. R., & Thattil, A. (2018).Academic stress and its sources among University students. Biomedical and Pharmacology Journal, 11(1), 531–537.doi:10.13005/bpj/1404
Ruiz, J.G., Mintzer, M.J. and Leipzig, R.M. (2006).The impact of e-learning in medical education.,Academic Medicine, Vol. 81, pp. 207-12.
S.M. Didar-Ul Islam, Md. Bodrud-Doza, Rafid Mahmud Khan, Md. Abidul Haque, Mohammed A. Mamun.(2020).Exploring Covid-19 stress and its factors in Bangladesh: A perception-based study. Heliyon,Volume6,Issue7, https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844020312433
T.muthuprasad, S. Aiswarya, K.S. Aditya, Girish K. Jha.(2021). Students’ perception and preference for online education in India during COVID -19 pandemic. Social Sciences & Humanities Open. 10 (2). 37.
Wasan Ahmed Ali, Rana Jassim Mohammed, Rajaa Ahmed Ali, Widyan Salman Abdulmahdy.(2021). E-learning using Robust Information Technology. Vol. 12 No. 13. 6517-6523.
Zamira Hyseni Duraku, Linda Hoxha.(2020). The impact of COVID-19 on higher education: A study of interaction among Kosovar students’ mental health,attitudes toward online learning, study skills, and lifestyle changes. Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research.16.pp1404-1414